Tuesday, December 20, 2011

Hmmm....

Gila Stress aku lately ni....banyak menda aku nak kena buat....bak kata nasihat yang aku bagi kat my dear fren umi...hidup kita dah cukup stress...so take things likely....kalu semua asik stess kedut kat muka pun tambah lagi....

Pagi ni...awal2 lagi aku dah kena mara....pasal jadipengawas tak bertauliah..well aku pun tak mo...tapi apa aku nak buat...dah bos aku suruh...aku layan jer la.....sebenarnya memang susah aku nak hidup kat sini...tapi apa lagi yang aku boleh buat.....kalu aku tak ikut...macamana anak aku nak makan.aku bukan dari kelurga yang senang...ibarat kais pagi makan pagi, kais petang makan petang jugak....

kerana aku nak yang terbaik untuk anak aku...aku kena gak kerja dekat sini....walaupun di maki macam anjing...

:(

No comments:

Post a Comment

Terima kasih.