Wednesday, January 23, 2013

Dah berakhir...

Hujan lebat sungguh tadi masa aku dalam perjalanan balik kerja....ikutkan hati tadi memang nak balik kerja awal..tapi bila mengenangkan ini adalah kali terakhir...maka aku teruskan juga apa yanga aku usahakan..mungkin bukan semua kerja aku dapat siapkan..tapi aku dah cuba yang terbaik..ini adalah peninggalan ku yang terakhir disana..buat yang terlibat..kumohon maaf kerna pemergianku tanpa pengetahuan kalian semua... tetapi tindakan ini perlu aku ambil...aku pergi ketika ini bukan kerana aku mengalah kerana tidak mampu melakukan kerja itu..tetapi kerana aku mengambil peluang keemasan yang datang ini......

Lepas ni terpulang la pada mereka untuk mengutuk, perli atau apa pun..aku terima segalanya. yang pasti aku dah tamat berkhidmat di sana.. maaf kerana cara pemergian ku kurang adap. tapi aku terpaksa... peluang yang datang tu adalah berkali-kali lebih baik dari peluang yang sedia ada..

Tidak dinafikan ada pro dan konta untuk peluang itu... tapi pada aku..peluang yang baik jangan sekali-kali dilepaskan...mungkin pada mulanya akan rasa sukar..pernah dengar dengan  alah bisa tegal biasa...yer aku berpegang pada kata2 ini... setiap apa yang kita lakukan pada mulanya memang kita rasakan sukar..tetapi percayalah......apabila tiba satu saat dan ketika...pasti ianya akan menjadi mudah...yang penting kita jangan berputus asa...

ingatlah....mencuba dan terus mencuba... pasti akan berjaya....

doakan yang terbaik untuk ku...

1 comment:

Terima kasih.