Tuesday, October 19, 2010

14/10/2010 #2

Satu lagi perkara yang telah terjadi dalam hidupku..untuk pengetahuan semua…pada 12 april 2010 aku telah mula bekerja di sebuah company contractor oil and gas di Bandar Baru Bangi..sememangnya aku bersyukur yang teramat sangat kerana akhirnya selepas beberapa bulan aku tidak bekerja..akhirnya aku dapat juga kerja..omungkin ALLAH mahu aku menjaga anak aku dengan sepenuhnya sehingga anak ku benar-benar sihat…



Kini apabila tiba 14/10/10..memang sudah 6 bulan aku bekerja disini..tapi malangnya aku masih lagi tidak dapat confirm…alas an untuk aku tidak dapat diconfirmkan memang kelakar..apapun aku dapat rasakan ini hanyalah berdasarkan dari rasa tidak puas hati…namun siapa aku nak melawan takdirnya…..mungkin ini hanya dugaan yang diberinya untuk aku Terus tabah dalam menghadapi kehidupan..aku akan cuba untuk terus berfikir positif



No comments:

Post a Comment

Terima kasih.