Wednesday, October 13, 2010

TErus Melangkah....

Detik 12 malam mataku semakin berat. Tetapi hatiku terbetik..penuh kerunsingan..masalah dalam hidupku tak putus2. Allah sentiasa mahu menduga hidupku…memang tidak dinafikan penyesalan atas kesilapan begitu banyak yang ingin ku perbaiki…namun sesungguhnya aku tidak cukup kuat…aku sebenarnya bukan orang yang tabah, kuat semangat…aku hanyalah manusia biasa sahaja…sememangnya hidup seorang manusia penuh onak duri ranjau meliku disepanjang hidupnya….namun siapa aku untuk melawannya…apa yang harus aku lakukan hanyalah terus melangkah….dan terus melangkah…berpatah balik mungkin tidak..tetapi berehat seketika….

Hidup ini sebenarnya begitu sunyi…..sepi…dilalui dengan perkara yang hampir sama setiap hari..memang setiap apa jalan yang kita pilih kita perlu mengadapinya dengan tabah….kesepian hidup ini diselang selikan dengan hiruk pikuk masalah yang dihadapi…memang taktala ketika menghadapinya ada duka, ria, gembira dan sebagainya…akan k uterus melangkah…pergi terus



No comments:

Post a Comment

Terima kasih.