Wednesday, July 18, 2012

Nak Tau?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Semenjak tiga bulan yang lepas, aku agak sibuk dengan kerja baru dengan mini projek yang aku plan dengan anak dan juga kawan-kawan. Aku nak mintak tolong pada kawan-kawan blogger atau sesiapa yang tau cara  nak satukan blog.

Maksud aku nak 'combine' blog. Aku ada dua blog yang aktif, tapi aku tak punya masa yang mencukupi untuk meng'update' kedua-dua. Masa yang ada cukup terhad untuk update satu blog sahaja. Jadi aku mintak jasa baik kawan-kawan blogger dan sesiapa yang menbaca post ini untuk bantu aku combine blog yang ada menjadi satu. Harap menjadi. Ikutkan memang sayang untuk lupakan dunia blogger ni. tapi kekangan masa tu yang menjadi permasalahan utama.

Kalau dulu pukul 3 pagi aku masih cergas ber'blog' tengok bahan untuk jadi entry baru. Tapi sejak kerja di tempat baru ni kesempatan itu tiada. Pukul 12 jer aku dah tumpas..tambahan pulak anak kesayangan ku ni dah bertambah lasak. jadi tenaga banyak habis disitu....huhuuhu


Aku harap sangat kawan blog yang lain dapat membantu..TOLONG YE :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih.