Friday, June 22, 2012

Luahan ketidakpuasan hati ku

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..

Dalam minggu ini sesuatu telah berlaku. Alhamdullilah aku masih dalam lindungan Allah s.w.t.
Apa yang aku palin kesalkan ialah, kenapa mereka masih mahu mengganggu diriku ini...semenjak bertukar ke tempat kerja baru ni., syukur alhamdullilah kehidupan aku lebih tenang berbanding dulu.tapi masih ada stalker yang sanggup add aku di facebook semata2 nak tau perkembangan diri ku...

manusiakan tak cukup nak menjatuhkan, tutp periuk nasi aku...masih nak kejar aku.apa lagi yang mereka nak dari hidup aku..cukup la....aku dah jauh jangan kejar aku lagi


Ku pohon  ya ALLAH, ko hindari la aku dari berjumpa, bertembung atau bersua dengan mereka.
Amin...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih.